Τρίτη 17 Γενάρη 2012 |
ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ «ΟΜΗΡΙΑ»
«Φταίνε»... οι αρχαιολόγοι!
MotionTeam |
Για την παράταση της εργασιακής ομηρίας των συμβασιούχων του ΥΠΠΟΤ, μέχρι να απολυθούν διά παντός, από τους 24 μήνες στους 60, όπως προβλέπει το νομοσχέδιο - γεγονός που οι έκτακτοι αρχαιολόγοι θεωρούν, δικαίως, εμπαιγμό - ο υπουργός πάλι ... «υπερασπίστηκε» τους έκτακτους χαρακτηρίζοντας «οξύμωρο» το γεγονός να εκπαιδεύει και να χρησιμοποιεί το κράτος εξειδικευμένο προσωπικό και μετά να το απολύει, συμπλήρωσε όμως ότι ... «δεν πρέπει αυτό να το μπερδεύουμε με την ανεργία των αρχαιολόγων»! Διότι, σύμφωνα με τη λογική του, «δεν σημαίνει ότι επειδή ένας αρχαιολόγος τελειώνει το 60μηνο, αυτός είναι άνεργος και πρέπει να τον προσέξουμε και δεν πρέπει να προσέξουμε τους εκατοντάδες άνεργους αρχαιολόγους, οι οποίοι βγαίνουν σήμερα από το πανεπιστήμιο και δεν μπορούν να βρουν δουλειά. Καταλαβαίνω την ευαισθησία στο θέμα και πρώτος την είχα στηρίξει, αλλά δεν πρέπει να μπούμε μέσα σε ένα πλαίσιο του τι θα κάνουν αύριο αυτοί οι άνθρωποι; Ναι είναι πρόβλημα. Ομως και αυτοί που έρχονται σήμερα τι θα κάνουν; Ενας αρχαιολόγος δεν έχει άπειρες επιλογές στο πώς μπορεί να απασχοληθεί»!
Συμπέρασμα: Προφανώς, αφού για τον υπουργό δεν υφίσταται το δικαίωμα για μόνιμη και σταθερή δουλειά με πλήρη δικαιώματα για όλους, εύκολα διολισθαίνει στο «δεν φταίμε εμείς, ως κράτος, φταίτε εσείς που θέλατε να γίνεται αρχαιολόγοι»...
Χαρακτήρισε, επίσης, «ρηξικέλευθη» την πρόβλεψη στο νομοσχέδιο (άρθρα 42 και 44) για εμβάθυνση της εμπλοκής του κεφαλαίου στην πολιτιστική κληρονομιά μέσω της «πολιτιστικής χορηγίας». Θυμίζουμε ότι με τα άρθρα αυτά επιτρέπονται οι δωρεές και «μη κερδοσκοπικών νομικών προσώπων» για μελέτες αρχαιολογικών έργων, αλλά και την εκτέλεση αρχαιολογικών έργων (ανασκαφές, συντηρήσεις κλπ.)! Σημείωσε «ότι κανένα έργο δεν θα γίνεται από χορηγό, ούτε από ιδιωτική εταιρεία και πάλι από το υπουργείο θα γίνεται, απλώς, εντάσσουμε τη χορηγία», αλλά στην πραγματικότητα πρόκειται για επέκταση «ζωτικού χώρου» στο κεφάλαιο για πλήρη εμπορευματοποίηση - ιδιωτικοποίηση του πολιτισμού.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου