Είμαι το Μουσείο και είμαι καθαρό


Είμαι το Μουσείο και είμαι καθαρό


 
Είμαι το Μουσείο και είμαι καθαρόΕδώ και περίπου έναν μήνα ο πεζόδρομος της Τοσίτσα είναι καθαρός! Αστυνομικοί που βρίσκονται στην αρχή του δρόμου διώχνουν τους χρήστες και η προσέγγιση τόσο στο Αρχαιολογικό Μουσείο όσο και στην πλατεία του φαίνεται να γίνεται απρόσκοπτα. Τόσο απλά και τόσο εύκολα. Επιασαν δηλαδή τόπο οι διαμαρτυρίες μας για το ότι τόσα χρόνια ήταν αδύνατον να ευπρεπιστεί ο χώρος. Οχι φυσικά ότι έτσι λύνεται το άλλο μεγάλο πρόβλημα, των ναρκωτικών και των εξαθλιωμένων νέων, που απλώς έχουν μετακινηθεί λίγο παρακάτω - γιατί αυτό η Πολιτεία αδυνατεί να το λύσει. Ωστόσο δεν ήταν ανάγκη και να το επιδεικνύουμε με εικόνες αθλιότητας... Στο μεταξύ ο προβληματισμός είναι σοβαρός όσον αφορά τη φύλαξη του Μουσείου και του περιβάλλοντος χώρου. Η αγανάκτηση απέναντι στους κάθε λογής «αγανακτισμένους» που έχουν καταστρέψει την Αθήνα οδηγεί σε σκέψεις προστασίας, ενίοτε ακραίες. Γιατί τα κάγκελα δεν ταιριάζουν στο Μουσείο. Ούτε αισθητικά ούτε, κυρίως, ιδεολογικά. Οσο απηυδισμένοι και αν είμαστε με τα όσα συμβαίνουν γύρω μας, ο πολιτισμός οφείλει να σταθεί στο ύψος του.
πηγή:ΤΟ ΒΗΜΑ 

Σχόλια